tisdag 26 maj 2009

Ny kula!

jag skulle ju kunna uppdatera min blogg, once in a while. det skulle ju inte skada. Jag utgår från att jag har 100-tals läsare som aktivt vill att jag ska skriva nåt fyndigt. Enjoy!

Ny kula!
Im starting fresch så att alla kan hänga med i svängarna. sedan sist så har mitt liv förändrats radikalt. en sak är densamma dock, mitt ständigt överhängande helvetesplugg. SKA DET VA SÅHÄR? inget skoj att delge inom detta området mer än att det snart är över - Tack o lov!

sen har jag ju gått och kärat ner mig i en snubbe, D. han gör mig lycklig, every fucking day! =)
hurvida mitt liv ter sig i dess former har jag ingen aning om och det är såå skönt. Jag tar en dag i taget och älskar att njuta av de små detaljerna som aldrig går mig passerat. Ty de osmakliga med livet är inget hinder. Jag ser livet i den portion njutning det ger och hänvisar olyckligheter till en plats utom mitt räckhåll.

Mina vänner är dock inte så nöjda. Jag har le grande studier som upptar min tid. Det är inte acceptabelt men jag gör så gott jag kan. Jag säger bara en sak, SOMMAR 2009 IS THE SHIT! jag kommer inte att förbinda mig till några som helst "måsten" under månaden Juni så då är jag lös och ledig! jag känner mig redan som en ny människa i tanken om en pluggfri sommar.

Veckan blir pluggig dock. även helgen. men nästa vecka är jag färdig och kommer fira med pompa och ståt (softhäng)

Tills nästa gång!
ROCK ON!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja i sommar måste vi ses gumman, då du har tid :)

Herman sa...

jaaa! jag ska ha tid då så jag är väldigt öppen för förslag :D